رتبه 3 نقشه برداری جهان برای ایران
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت

افتخاری برای ایران

ايران در عرصه نقشه برداري رتبه نخست را در آسيا دارد.

دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در عرصه نقشه برداری آسیا مقام نخست را به خود اختصاص داده است. همچنین این دانشگاه بر اساس آخرین رتبه بندی جزو سه دانشگاه برتر در عرصه نقشه برداری جهان قرار دارد.



به گزارش پايگاه اطلاع رساني شبکه خبر، رئيس دانشگاه صنعتي خواجه نصيرالدين طوسي گفت: اين دانشگاه بر اساس آخرين رتبه بندي ها، جزو سه دانشگاه برتر در عرصه نقشه برداري جهان قرار دارد.

وي افزود: پارسال هر استاد اين دانشگاه به طور ميانگين حدود 4 مقاله علمي به چاپ رسانده که از اين تعداد 3 مقاله آنها در آي اس آي به چاپ رسيده است.

رئيس دانشگاه خواجه نصيرالدين طوسي گفت: از نظر جذب دانشجو نيز پيشرفت هاي خوبي داشته ايم به طوري که تا به امروز در مقطع کارشناسي 53 درصد، کارشناسي ارشد 37 درصد و دکتري 9 درصد رشد دانشجو داشته ايم.

دکتر قاسمي افزود: طرح هاي بزرگ کلان ملي را نيز در دست پيگيري داريم که طراحي و ساخت بالگرد 8 نفره، طرح سلول هاي خورشيدي، طراحي نرم افزار جت آموزشي و مشارکت در ساخت هواپيما با دانشگاه اميرکبير، از جمله اين طرح هاي ملي است.

وي افزود: 3 نفر از استادان اين دانشگاه موفق شدند کتاب هاي خود را در عرصه بين المللي مطرح کنند که اين کتاب ها در 40 کشور جهان ترجمه شده است.

رئيس دانشگاه خواجه نصير گفت: از نظر جذب استاد نيز رشد 30 درصدي داشته ايم و هم اکنون براي هر 19 دانشجو، يک استاد داريم.

وي افزود: با تلاش هاي انجام شده 5 دانشکده جديد در بخش هاي رياضي، فيزيک، شيمي، رايانه و فناوري اطلاعات تاسيس شده است و به زودي دانشجو مي پذيرد.

آقاي قاسمي گفت: همچنين در زمينه پژوهش دستاوردهاي خوبي داشتيم به طوري که در سال گذشته 16 ميليارد تومان براي طرح هاي پژوهشي هزينه صرف شده است.

وي افزود: بر اساس سند بالادستي اين دانشگاه به زودي تعداد دانشجويان اين دانشگاه از 7 هزار و 500 نفر به 10 هزار دانشجو افزايش مي يابد.

رئيس دانشگاه خواجه نصير گفت: با حمايت دولت، مالکيت قطعه زميني که از سال هاي قبل در شرق تهران براي توسعه فضاهاي آموزشي به اين دانشگاه تخصيص داده شده بود، به اتمام رسيد و هفته آينده مراسم کلنگ زني پروژه هاي آموزشي در آن انجام مي شود.

وي افزود: مساحت اين زمين، حدود 4 هکتار است و با اضافه شدن فضاي 5 هکتاري پرديس فعلي هوافضا به اين مساحت در آينده شاهد رشد فضاهاي آموزشي، آزمايشگاه ها در اين پرديس که به نام پرديس شهيد رضايي نژاد نام گذاري شده است، خواهيم بود.

 

 

 لطفا بر روی آیکن گوگل پلاس (g+1) کلیک نمایید و  ما را در گوگل محبوب کنید .





:: برچسب‌ها:
رتبه , سوم , نقشه , برداری , جهان , و , اول , آسیا ,
:: بازدید از این مطلب : 8503
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : محمد اژدهاکش
ت : شنبه 9 اسفند 1393
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی